2003 yılında özelleştirme kapsamına alınan otoyollar ve köprüler, düne kadar kamunun varlığı iken bugün özel şirketlerin varlığı haline getirildi. Kamusal varlıklar yıllardır talana açılmış ve bu ülkenin tüm kamusal birikimleri heba edilmiştir. Toplum her özelleştirme işlemi ile hem toplumsal varlığını kaybetmekte hem de topyekun müşteri sıfatıyla satılmaktadır. İrademiz dışında yoldan
Otoyollar, otoyol kenarlarındaki servis alanları, bağlantı yolları, otoyollardaki gişeler, Boğaziçi Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü tamamı Koç-Ülker ve UEM ortaklığının oldu. KESK Yapı Yol-Sen Genel Örgütlenme Sekreteri, özelleştirmeden sonra halkın otoyollara daha fazla para vereceğini, otoyol kenarındaki servis hizmetlerinin de paralılaşacağını belirtti, otoyol personelinin durumunun da kritik olduğunu söyledi