Dokuz Eylül Üniversitesi’nde sistemin OKUMAYAN, ARAŞTIRMAYAN, SORGULAMAYAN öğrenci tipine alternatif olarak BİLİMSEL DÜŞÜNEBİLEN, TARTIŞABİLEN, ARAŞTIRAN beyinler oluşturmak umuduyla bir kitap okuma çalışması başlatıldı. Bir hafta süre ile üniversite içerisinde yürütülen çalışma üniversite öğrencilerinin ilgisiyle karşılaşırken üniversite çalışanlarının ve üniversite hocaları da okuma çalışmasına destek verdi.
Gümüşhane Üniversitesi Jeoloji Mühendisliği bölümünde , Jeo-Genç tarafından Yağmurdere Köyü İlköğretim Okulu’ndaki öğrencilere giyim spor ve kırtasiye malzemesi yardımı için bir kampanya başlatıldı. Kampanya doğrultusunda bu okulda okuyan 15 öğrenciye yardımda bulunuldu.
Kaynak: jeogenc.org