Yaşam alanlarının ve doğanın katliamı anlamına gelen İstanbul Boğazı'na yapılacak 3. Köprü'nün temeli atıldı.
Ülkemizin bütünlüklü ve sürdürülebilir bir ulaşım programı yoktur. Hem şehirlerarası ulaşımda hem de kent içi ulaşımda özellikle günü kurtarmaya dönük düzenlemeler yapılmakta, lokal çözümler üretilmekte, sorunların çözümü değil yok sayılması ya da ötelenmesi amaçlanmaktadır.
2003 yılında özelleştirme kapsamına alınan otoyollar ve köprüler, düne kadar kamunun varlığı iken bugün özel şirketlerin varlığı haline getirildi. Kamusal varlıklar yıllardır talana açılmış ve bu ülkenin tüm kamusal birikimleri heba edilmiştir. Toplum her özelleştirme işlemi ile hem toplumsal varlığını kaybetmekte hem de topyekun müşteri sıfatıyla satılmaktadır. İrademiz dışında yoldan